Mednarodni dan otrok v medijih

UNICEF-ov Junior ambasador Jan Trebušak je tik pred mednarodnim dnevom otrok v medijih obiskal uredništva treh slovenskih medijev in preverjal, v kolikšni meri v programske vsebine vključujejo otroke. Prizadeval si je, da bi bil glas otrok v medijih slišan vse dni v letu.

Mednarodni dan otrok v medijih (International Children’s Day of Broadcasting), ki ga obeležujemo vsako leto prvo nedeljo v mesecu marcu, je nastal na pobudo UNICEF-a in Mednarodnega odbora Akademije za televizijsko umetnost in znanost. Namen tega dne je spodbuditi medije, da program v čim večji meri prilagodijo otrokom oziroma jih kot soustvarjalce vsebin povabijo k sodelovanju.

Medije smo pozvali k sodelovanju, da skupaj naredimo korak naprej na poti, kjer otroci in mladostniki ne bodo več samo nemi opazovalci sveta okrog sebe, ampak kreativni soustvarjalci lepšega in boljšega sveta. Želimo si, da bi bil glas otrok večkrat slišan, otroci pa večkrat povabljeni k sodelovanju pri pripravi medijskih vsebin.

Tik pred letošnjim mednarodnim dnevom otrok v medijih se je 13-letni UNICEF-ov Junior ambasador Jan Trebušak znašel v vlogi soustvarjalca in poročevalca v prispevku za otroško oddajo Infodrom. Obiskal je uredništvo Vala 202, časopisa Dnevnik in MMC portala, kjer se je z urednikoma in novinarko pogovarjal o tem, v kolikšni meri v svoje programske vsebine vključujejo tudi otroke. Prizadeval si je, da bi bil glas otrok slišan vse dni v letu.

Janov prispevek je bil predvajan v petek, 28. februarja 2014 ob 18.30, na TV Slovenija 1 v oddaji Infodrom. Oglejte si ga.



Junior ambasador Jan Trebušak na Dnevniku z Ranko Ivelja


Jan Trebušak z Lanom Dečmanom iz MMC RTV Slovenija


Jan Trebušak z Mirkom Štularjem z radia Val 202