Partnerstva in inovacije pomagajo UNICEF-u dosegati rezultate za otroke v 150 državah

Partnerstva in inovacije pomagajo UNICEF-u dosegati rezultate za otroke v 150 državah

V 2018 je UNICEF zagotovil cepiva za skoraj polovico otrok na svetu, 13,3 milijona mrež za zaščito pred komarji in skoraj 50.000 ton terapevtske hrane za podhranjene otroke.

V lanskem letu je UNICEF zagotovil blago in storitve v vrednosti 3,486 milijarde dolarjev za pomoč otrokom v 150 državah po svetu.

Cepiva, oblačila, zdravila, učbeniki, šolske potrebščine, pripomočki za izobraževanje … to je le nekaj izdelkov in storitev, ki so otrokom pomagali premagovati bolezni, se izobraževati in razvijati potenciale – posebej v državah, ki so jih prizadeli konflikti in naravne katastrofe.

V 2018 je UNICEF za otroke zagotovil:

  • 2,36 milijarde odmerkov cepiv za zaščito pred različnimi boleznimi, vključno pred ošpicami, davico, tetanusom in HPV, ter dosegel skoraj polovico otrok na svetu;
  • 1,26 milijarde tablet za prečiščevanje vode in vrečk za kloriranje/flokulacijo vode;
  • 13,3 milijona mrež za zaščito otrok pred boleznimi, ki jih prenašajo komarji;
  • 47.760 ton terapevtske hrane za zdravljenje podhranjenih otrok;
  • 4,5 milijona nahrbtnikov in 84.000 paketov s pripomočki za izobraževanje.

»Vsak otrok je edinstven, enako je z njegovim potrebami,« je povedala Etleva Kadilli, direktorica UNICEF-ovega oddelka za oskrbo in distribucijo v Kopenhagnu. »Dobava blaga za otroke zahteva tesno sodelovanje z različnimi partnerji, saj lahko le tako zagotovimo, da otroci v različnih državah in na različnih območjih prejmejo tisto, kar potrebujejo za preživetje, izboljšanje življenja, varnost in zdravje.«

Ob vse bolj kompleksnih razmerah, posebej ko udarijo naravne katastrofe, sposobnost prilagajanja in nekoliko drugačen način delovanja pripomoreta k čim bolj učinkoviti pomoči za otroke in njihove družine. Skupaj z globalno mrežo deležnikov UNICEF razvija nove produkte in pristope, da bi pomagal tudi tistim otrokom, ki jih je najtežje doseči. Pri tem ne gre le za inovacije na ravni produktov, temveč tudi za tesno sodelovanje s partnerji, posebej podjetji, pri vplivanju na trge in spodbujanju pobude izdelkov, ki so dostopni, cenovno ugodni, varni in trajnostno naravnani.

Na primer:

  • 65 % terapevtske hrane za pomoč podhranjenim otrokom, ki jo dobavlja UNICEF, je proizvedene v bližini držav oz. regij z največjimi potrebami. To podpira lokalno gospodarstvo, hkrati pa znižuje stroške prevoza in ogljični odtis.
  • V Siriji, kljub vojni, UNICEF sodeluje z lokalnim gospodarstvom, ki zagotavlja pakete s pripomočki za higieno in izobraževanje ter oblačila – to omogoča, da UNICEF čim prej dostavi pomoč otrokom, ki jo potrebujejo.
  • V Nigeriji je na UNICEF-ovo pobudo potekal posvet za regionalne predstavnike sanitarne industrije, z dogodkom pa so spodbudili čezmejno sodelovanje z Gano in Slonokoščeno obalo ter opredelili načine za izboljšanje dostopnosti cenovno ugodnih stranišč in sanitarnih storitev za družine.

»Podpora vlad, podjetij, darovalcev in naših partnerjev na terenu je neprecenljiva, saj nam omogoča, da dosežemo milijone otrok v najkrajšem možnem času,« je povedala Kadilli. »Kljub temu potrebe ostajajo velike. Trajnostno, dolgoročno financiranje mora ostati prednostna naloga, če želimo zadovoljiti potrebe otrok v vedno bolj kompleksnih razmerah.«

Poročilo z več informacijami je na voljo tukaj.