Kampanja Skriti escape room postala Generalni spletni prvak

Kampanja Skriti escape room postala Generalni spletni prvak

Kampanja Skriti escape room, ki ozavešča o spolnih zlorabah otrok, je na festivalu WEBSI Spletni prvaki 2018 osvojila glavno nagrado za digitalne presežke Slovenije in s tem naziv Generalni spletni prvak.

UNICEF Slovenija je v sodelovanju z Agencijo 101 in Združenjem proti spolnemu zlorabljanju aprila letos lansiral kampanjo Skriti escape room, ki je ozaveščala o zaskrbljujoči pogostosti spolnih zlorab otrok, razbijala napačna prepričanja o spolnih zlorabah in o storilcih ter usmerjala k edini pravi rešitvi – zaščiti otrok. Število prijav spolnih zlorab se je samo v prvih desetih dneh povečalo za 20 odstotkov. 

Kampanja je temeljila na viralnem videu, ki je združil resnično osebno izpoved 23-letne Amadee, v otroštvu spolno zlorabljene, z resnično lokacijo zločina. Video je nastal v ekskluzivni sobi pobega, ki je bila ustvarjena izključno za namen kampanje ozaveščanja. Udeleženci sobe pobega so morali poiskati realno rešitev za vse otroke, ki trenutno trpijo spolne zlorabe, kar je klic Združenja proti spolnemu zlorabljanju na 080 28 80. Tako je rešitev Skrite sobe pobega hkrati predstavljala realno rešitev.

Na festivalu WEBSI Spletni prvaki 2018, kamor je bilo letos prijavljenih več kot 100 kampanj iz Slovenije, je kampanja Skriti escape room osvojila kar 6 nagrad in sicer v naslednjih kategorijah:

GENERALNI SPLETNI PRVAK (1.mesto)

DRUŽBENO ODGOVORNI PROJEKTI (1. mesto)

JAVNE IN NEVLADNE ORGANIZACIJE (NVO) (1. mesto)

NAJBOLJŠA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA (1. mesto)

VIDEO (2. mesto)

NAJ DIGITALNA KAMPANJA (posebna nagrada žirije)

Kampanja ne odmeva le v Sloveniji, temveč tudi v tujini, saj je pred dnevi osvojila prestižno bronasto nagrado na mednarodnem oglaševalskem festivalu Clio Awards, maja pa se je na festivalu Cannes Lions uvrstila v ožji izbor oglaševalskih del iz vsega sveta.

Video kampanje si lahko ogledate spodaj: