
Natečaj Plaktivat je organizirala družba TAM-TAM v sodelovanju z UNICEF-om Slovenija. Tokrat je potekal že tretjič in se s temo Nasilja med mladimi pridružil prejšnjim Plaktivatom, ki so odmevno naslovili temi Beg možganov ter Bodi gasilec. Zmagovalni plakati bodo javnosti v kratkem predstavljeni na več kot 500 lokacijah po Sloveniji.
Organizator družbeno odgovornega projekta Plaktivat, podjetje TAM-TAM, je tretji natečaj pripravil v sodelovanju z UNICEF-om Slovenija. S projektom želijo spodbuditi žrtve medvrstniškega nasilja, da spregovorijo in poiščejo rešitev v UNICEF-ovih Varnih točkah. Na razpis je prispelo kar 62 kreativnih rešitev. 11 članska strokovna žirija je izbrala zmagovalca tretjega Plaktivata: serijo plakatov z naslovom »Če potožiš, ne zatožiš«. Serija plakatov agencije Yin + Young (avtorji Domen Husu, Samo Muhič, Borut Haclar, Pavel Nekoranec) je po mnenju strokovne žirije najbolje predstavila tematiko natečaja.
11-članska strokovna komisija je zmagovalca izbrala med 62 kreativnimi rešitvami. Član žirije Tomaž Bergoč, izvršni direktor UNICEF Slovenija, je ob tem dodal: »Veseli me, da je na natečaj prispelo izjemno število kreativnih rešitev. Tudi to potrjuje, da je medvrstniško nasilje zaznano kot vse večji družbeni problem, pred katerim si ne smemo zatiskati oči. Nasilje se pogosto dogaja za zaprtimi vrati, daleč od oči javnosti in tako ostaja nevidno, saj ga žrtve le redko prijavijo. Zmagovalna serija plakatov odlično nagovarja in spodbuja mlade, da o svojih težavah spregovorijo v varnem okolju in se v stiski zatečejo po pomoč v UNICEF-ove Varne točke.«
Želja pobudnikov Plaktivata je vsako leto organizirati družbeno odgovorne tematske sklope, vsak zmagovalec pa bo izpostavljen na več kot 500 plakatnih mestih TAM-TAM po celi Sloveniji. Organizatorji k sodelovanju vabijo vse ustvarjalne posameznike in agencije.
Naslednji razpis Plaktivat bo predvidoma objavljen v prvih mesecih prihodnjega leta.
Žirija 3. natečaja Plaktivat:
Blaž Ritmanič, Formitas
Blaž Vuk, Pristop
Drago Mlakar, Publicis
Gsus Ajax, Ajax studio
Maja Gspan, Cankarjev dom
Miha Grobler, Luna
Petra Krulc, Grey
Simon Šketa, Telekom Slovenije
Tomaž Bergoč, UNICEF Slovenija
Tomaž Drozg, TAM-TAM
Vital Verlič, Futura
O podjetju TAM-TAM
Podjetje TAM-TAM je vodilni ponudnik CITY® plakatnih mest v Sloveniji in je na trgu prisotno že 24 let. S svojimi plakatnimi mesti so prisotni v 26 slovenskih krajih na skupno 1.500 plakatnih mestih. TAM-TAM plakatna mesta stojijo v mestnih središčih, območjih za pešce in kolesarje, s svojo postavitvijo pa nagovarjajo tudi udeležence v počasnem prometu. TAM-TAM plakati omogočajo fizično interakcijo oziroma kontakt z mimoidočimi in so zato primerni za posebne, kreativne uporabe v oglaševalsko-komunikacijskih akcijah.